Uhm, ik heb een vraagje!

Een overzicht van veelgestelde vragen

Hoe zit het met de betaling? Kan ik ook afhalen en zelf terugbrengen? Je bent niet de eerste met deze vraag! Op deze pagina kun je de meest gestelde vragen met het bijbehorende antwoord vinden. Dat scheelt weer een belletje 🙂

FAQ

Om zeker te zijn dat het gewenste product op de gewenste datum te huur is adviseren wij je om minimaal 3 dagen van te voren contact op te nemen. Toch te laat? Even bellen kan geen kwaad. Wellicht kunnen wij je toch nog helpen!

Betaling voor het gehuurde product gaat bij Reefman Verhuur altijd contant. De betaling zal plaatsvinden voor het overhandigen van de gehuurde producten aan de huurder van het producten of de producten.

Nee, alle producten worden door ons bij u op locatie geleverd en daar ook weer opgehaald.

Ja, wij werken uitsluitend volgens bezorgen en ophalen bij u op locatie. Hier kan echter een meerprijs voor gerekend worden. Zeker zijn van het kostenplaatje? Neem dan voor de zekerheid even contact met ons op om de totaalprijs te bespreken. Zo kom je niet voor verrassingen te staan die het feestje bederven 😉

Borg betalen is bij Reefman Verhuur niet nodig. Wij gaan er met onze nuchtere Twentse houding toch vanuit dat wij allemaal eerlijk handelen.

De huurder en/of gebruiker van het gehuurde product is aansprakelijk voor onnodige of opzettelijke schade. Ook voor niet materiële schade zijn wij niet aansprakelijk. Gebruik van alle producten is altijd op eigen risico. Hiervoor zal de huurder ook een verklaring tekenen.

Tenten en springkussens verhuur Reefman
Almeloseweg 133
7615 NA Harbrinkhoek

KvK 76089541

Ja, indien gewenst kun je bij ons altijd een factuur ontvangen.